fjärde januari tvåtusentolv

att ligga vaken tills sex på morgonen och vara orolig för ett körkort är inte roligt, att behöva sätta sig och plugga körkorts teori på morgontimmarna för att kunna somna är inte heller ett dugg kul. mitt liv är låst nu, och allt för en plastbricka som är ett bevis på att jag kan och får vistas på vägarna ... värt det?! ja, det är klart att det är när jag sitter där med plastbiten i min hand, men nu så här veckorna innan så känns det förjävligt! bryt ihop och kom igen skriver ju folk jämt, kanske ska ta och prova den tekniken nu. tur att man har lite höjdpunkter att se fram emot i januari iaf : en helg med några av mina vänner, en fin, fin middag med endel vänner, ett par ursnygga skor som dimper ner i brevlådan, mamma som fyller år i slutet av månaden ( 20 år va det tror jag ;) ) nej, nu ska jag ta och fixa ett ansikte innan jag ska iväg och klippa mig! peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback