15/11 2012 Oslo

Äntligen kom kvällen. Trodde aldrig denna dag skulle ta slut...
Hade velat vara hemma hos familjen idag. Vart med och tagit ett sista farväl. Men jag får göra det på egen hand bär jag kommer hem till Sverige nästa gång!
Jag har iaf sysselsatt mig hela dagen idag, för att slippa tänka på allt set tråkiga som inträffat!!
Dagen har sett ut ungefär såhär: vaknat, frulle, pw, styrka, badat badkar, hemma spa, satt på tvättmaskin, lagat mat, solat, hemma och häng tvätten, 5 min framför tv:n. Sen iväg till jobbet, där jag jobbade med en underbar kollega som alltid får mig på bra humör och må bra! Och det leendet hen har, får mig att smälta varje gång!!
Kom sedan hem till lägenheten och där var Erik med ett stort leende, han också!! Efter att vi har skrattat i 1,5h så har han nu lagt sig och jag ska försöka sova lite jag med!

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback