18/11 2012 oslo

Och så var denna vecka slut!
Igår jobbade jag till 4. efter det bar det av ner på byn, för att köpa sista julklappen. Och sen snabbt hem och laga mat, äta, duscha och sen iväg på bio med Anni. Åt godis så jag fick ont i magen!
Och dagen idag har jag spenderat på jobbet. Och nu ligger jag i soffan och ska ta en pn, är så trött!!!

Funderar även på vad kvällen ska bjuda på. Förra söndagen var jag på middag hos en kollega. Och idag säger han att han ska bjuda på kaffe. Han erbjuder säg även att titta på solsidan, hellenius hörna och beck! Får väl se om jag ska sova i hans soffa eller våran soffa, här i lägenheten!

Peace!


Kommentarer
Anonym säger:

Solsidan är så super!! :D

2012-11-18 | 17:04:31
Bloggadress: http://downbythewater-anni.blogspot.com
Anonym säger:

Solsoidan är så super!

2012-11-18 | 22:56:26
Anonym säger:

solsidan är så super!

2012-11-18 | 22:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback