24/11 2012

Hade en så otroligt bra kväll igår. Julbord med jobbet stod på schemat!
Tog trikken till julbordet med chefen. Satt vid bordet med 3brudar i från våran avd. Dansade med alla. Drack med dom skönaste människorna. Tog trikken ner på stan. Klubbade med 6 andra glada människor. Kom förövrigt in på 26 års gräns. Dansade mer. Drack drinkar. Tog bussen hem.
Allt var bra förutom att när jag lagt mig i sängen och skulle sova så fick jag sms:"efterfest hos mig! Jag vill att du ska komma!"
Var så trött, så fick tyvärr bli ett nej! Annars var kvällen perfekt!!!

Dagen idag har vart kort. Sov tills telefonen ringde så jag vaknade. En kompis behövde hjälp, han hade låst in sig i källaren. Och efter som jag alltid är så snäll så bara skrattade jag och trodde han skämtade. Men ikke. Det hela slutade med att polisen fick hämta ut honom!!
Han är ute och har roligt nu. Äter gott, dansar och dricker. Och jag ligger hemma i soffan och kikar på så mycket bättre och dricker alkoholfri glögg.
Hoppas han ringer snart och säger att det är tråkigt och att han ska åka hem. J jag är avundsjuk på att han är ute idag. För jag vill också ut!! Vill dansa och skratta!!

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback