29/11 2012 Oslo

Jaha då var det bara några få dagar kvar till jag flyttar igen! Denna gången far jag från en lägenhet med två sambos, till en lägenhet där jag kommer vara alene! Dock har jag bara hyrt den t tre månader. Så om tre månader ska jag flytta igen. Men vart det blir får framtiden avgöra!
Är iaf tänkt att jag ska börja packa ner mitt liv i lådor idag. Får se hur det går med det. Men lite kläder kan man ju iaf packa ner, så har man börjat iaf!

Igår hade jag en sån här dag då jag saknade mina tre favorit flickor jättemycket! Bara få se dom, skratta med dom,( åt dom...) och få vara som man är fullt ut!
Och idag har jag en sån här dag då jag saknar Emil och svärmor jättemycket!! Bara dricka kaffe, skratta, prata om allt hela natten lång och få höra på svärmor när hon är som hon är! Titta på en film, spela spel och mysa! Saknar helt enkelt min egen Nathan!!

Om en vecka får jag äntligen uppleva detta! För om ganska precis en vecka nu, så står jag på perrongen och väntar på tåget hem till skogen!

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback