12/8 2013 Oslo

Jaha ja, så var måndagen snart över också... Det går fort nu!
Tänkte skriva lite om min fin fina helg. Började den med jobb på fredag. Härlig gäng på jobbet, så allt gick så fort. Sen bar det av hem för att inte göra något i stort sett, innan jag gick och la mig.
På lördag bar det av emot jobbet igen, tidigt! Men bussen körde fel och panik utbröt bland alla resenärer. Alla, verkligen ALLA, tog upp mobilerna och ringde till sina jobb och meddelade att vi skulle komma försent.
Efter den dåliga starten på dagen så flöt det på ganska bra. Vid 15.30 bar det av hemöver för att börja göra sig i ordning och förbereda sig inför en bursdagsfest. Mötte upp Elin vid 20.30 och gul sedan till Mari, där förfesten skulle vara.
Hade en hur bra kväll som helst. Alla hade tagit med sig det bästa humöret tror jag!! Kvällen slutade iaf med mat på bislett kebab, och sen taxi hem.
På söndagen, eller rättare sagt igår, så var det bara att masa sig upp ur sängen vid lunch och åka iväg till jobbet igen. (Tur att jag älskar mitt jobb, annars hade jag aldrig orkar upp ur sängen.) trött som vare den, men vad gör det när man jobbar tillsammans med två likasinnade?! Humöret på topp och vips så bad den dagen slut också.

Idag skulle jag vara ledig egentligen, MEN, jag fick jobba extra 7.30-16.30. Efter det satt jag, Linda och Heidi och kacklade i ca 1h. Sen bar det av hem för att sova lite. Men sen drog verkligheten igång. Först laga mat, städa, tvätta, diska. För att avrunda kvällen med träning, dusch och svandyk ner i sängen!

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback