24/8 2013 Hagfors

Snart är första veckan på semestern slut. Avrundar Sverige veckan med ett brakkalas.
Under veckan har jag försökt träffa så många som möjligt, både vänner och familj. Igår så började dagen med stress. Sen blev det 20års kalas, för mig!! Släkten kom och åt kolsoppa, tårta och gav min packet. Mysigt att kunna kunna träffas, nästan allihop, samtidigt!
Sen blev det förfest hos min älskade vän Emil. Och sist med inte minst så bar det av till parken och eldfestens första dag!!

Idag har hela familjen var på fisketävling, med mammas jobb. Med en resorb, massa vatten och lite chips, så gick överlevde jag även det. Bra start på dagen, som jag hoppas håller i sig hela kvällen i kväll också!!

Peace!


Kommentarer
Anonym säger:

Tur att det fanns så många fiskar i min påse! / Mamma

2013-08-25 | 18:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback