4/8 2013 Oslo

herregud vad jag uppdaterar bloggen nu förtiden. eller ja, det är iaf tredje dagen på rad.
dagen idag började iaf med jobb, hoppade in extra denna söndagen till ära. sen bar det av hem. snabbt iväg till typ den enda affären som är öppen i hela Oslo, på söndagar. handla till tacos. hem och laga mat till mig och Lisbeth. titta på fotboll. vet inte vilka som spelade riktigt. men jag fick order om att heja på rosenborg, eller rättare sagt: dom med vita tröjor!

kvällen började med film. ginade som en hungrigt barn, genom hela filmen. den var så hemsk. den handlade om tsunamin i Thailand 2004. efter alla trånar så behövde jag skratta lite. och det hjälpte mina sambos, plus en av sambons väninna, till med!! vi har skrattat konstant i flera timmar nu. helt sjukt faktiskt!!

peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback