18/2 2013 Oslo

hej hopp, tänkte bara skriva lite om helgen.
lördag: slapp dag, skulle ha vart ute och käkat och sen bio. men pga sjukdom hos min kompis så blev jag kvar hemma och tittade på mellon. det var en ganska behövlig dag. bara slappa, gå en liten promenad och varva ner lite efter en lång arbetsvecka!
söndag: så hade jag och Julie planerat att vi skulle mötas på gymmet tidigt. blev dock inget med det. jag fick ringa sjukvårdsrådgivningen. och sen besöka legervakten. efter 4h fick jag träffa läkaren, som beslutade att lägga in mig. fick dock efter många om och men åka hem sent i går kväll!
men bara så ni vet, ni som läser, jag mår bra. det är bara något som spökar i kroppen. MEN jag mår bra!

nu ska jag hoppa in i duschen och sen åka och köpa mig en latte innan jag far till jobbet. (man måste få lyxa till det ibland!)

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback