16/1 2013 Oslo

ja, jag kan väl dela med mig av mig vardag den senaste veckan. lååånga dagar och sena nätter har det bestått av, typ. förra onsdagen var jag och hälsade på i Kongsberg. Wanwisa färgade mig och så tog vi en snabb lunch på ett fik. mysigt!
sen har jag jobbat hur mycket som helst nu på slutat. och dessutom så har jag pluggat väldigt mycket, efter som min psykiatri kurs (som jag läser distans ifrån Sverige) ska vara klar nu på fredag. är nästan klar nu, har en uppgift klar som jag har tänkt att jag ska göra i morgon på tåget. ska nämligen hem till Hagfors i morgon. ska bli så skönt! få lite vila, träffa nära och kära.
dom senaste dagarna har jag även pratat med min käre vän Sandra väldigt mycket. hon ligger hemma själv i lägenheten i Karlstad och är sjuk. tycker faktiskt synd om henne. sen har jag även pratat med Albin, Emilia, jossa, josse, mamma, mormor, pappa och lillebror! saknar alla så mycket. och det blir näsan ännu värre när man får höra deras röster. ändå utsätter jag mig för det, ganska ofta!
annars händer det inte så där jätttemycket. borde städa lägenheten, men jag har inte orka över till dete nu. och dessutom borde jag packa väska tills i morgon, men har inte börja med det än heller ...
får nog ta tag i det nu.
ha det!

peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback