20/1 2013 Sverige-Norge

Sitter nu på tåget som ska ta min ifrån Karlstad till Oslo. 3 långa timmar kommer det bli idag, känner jag på mig!
Men, bara att bita i det sura äpplet och fortsätta le.

Dagen började på bästa sätt: mamma kommer in på rummet och frågar om
Jag vill ha frukost. Och att hon lagar ägg och bacon till mig! Underbart att få bli så bortskämd ibland!!

Sen var jag och hälsade på hos min gammal mormor och gammal morfar. Så långt emellan man ser då, så det är bäst att passa på!

Sen var vi på hockey. Tittade på lillebror, som jag insett inte är så liten längre, som spelade. Kan börja med att säga att jag har saknat att sitta i en kall ishall. Älskar det på något vis.
Och dagens match började uruselt. Men Viking plockade upp 1-3 till 3-3. Och matchen bjöd på förläggning, där Viking drog det längsta strået. 4-3 och en viktig seger!
Kan även berätta att bror gjorde en väldigt bra match. En stolt syster är vad jag är!

Och eftersom matchen gick till förläggning så blev vi lite sena till Karlstad. Så jag fick springa och köpa mat och sen direkt till tåget för att nu åka till Oslo. Jobbet kallar redan till morgonen.

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback