19/7 2013 Oslo

Den här veckan har bara flugit förbi. Dock är den inte helt slut än, har en jobbhelg framför mig.
Hade mamma och pappa på besök, måndag-torsdag. Vi gjorde egentligen inte så mycket, men det gjorde inte mig något. Bara att få se dom är härligt!
Och igår när dom åkte hem, så gick jag raka vägen till frisören. Eller egentligen så gick jag till en av mina sambos jobb. Hon är frisörs lärling. Hon vill nämligen använda mig som sin modell till klipp och färg. Igår var jag där i 3.5h, då hon färgade mig. Och idag var jag där i 2.5h, då hon klippte och tränade på frisyrer. Älskar livet som sambo med en frisör!! Hon frågade även om hon fick använda mig som modell för två uppsättningar, en 80-tals insorterad och en bröllopsuppsättning. Svaret blev så klart: JA!!

Fall även pladask för en kille från Unicef idag. Det hela slutade med att han tog mitt nummer, och jag skänker numera 6kr/dagen till fattiga barn i Afrika.
Ringer han mig inte inom en snar framtid så slutar jag skänka pengar!!

Nu ska jag göra ett svandyk ner i sängen och grissova, Godnatt!

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback