31/7 2013 Oslo

Ville bara skriva att jag älskar mina nära och kära. Tänk att man inte kan säga "jag älskar dig" till någon, utan att det hänt något. Nej då, först när någon ligger på sjukhuset eller när det hänt något hemska; då kan man säga det!
Jag älskar min mormor lika mycket idag, som jag gjorde förra veckan, förra året, eller sen den dagen jag föddes. Men idag känns det mer naturligt att säga just "jag älskar dig", medans det var mycket svårare förra veckan tex.

Dagen i stora drag:
Vaknar av att mamma ringer kl 6 och berättar att det hänt något med mormor. Sen åker jag till jobbet. Får ett sms av Elizabeth (min sambo), som berättar att det brinner i vårt hus. Jobbar vidare. Hem och ringa mormor. Lättar lite i bröstet. Se en film. Pratar med mamma. Lättar ännu mer i bröstet. Handla och laga lite tapas. Och nu ska jag gå och försöka sova lite!

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback