6/7 2013 Oslo

Jaha, då kanske det var dax att skriva några rader igen!
Sitter för stunden och väntar på tågstationen. Min älskade vän Madeleine är på väg till storstaden. Ska bli så gott att få lite besök, behöver verkligen det nu!! Dock så är hon ju inte den snabbaste människan här i världen... Har väntat i ca 30 min, och ytterligare några minuter väntar mig!
Men vad gör det, hon kommer och hon är efterlängtad!!

Annars då?! Ju dom senaste dagarna har väl inte vart på topp. Hänt lite saker på jobbet, som har gjort att humöret har sjunkit lite. Eller egentligen ganska så väldigt mycket! Ändå värre blir det när man inte får prata om det, när man egentligen bara vill skrika rakt ut!

Nej nu ska jag koppla bort hjärnan den här helgen, inte tänka ett skvatt. Utan bara göra det jag känner för och det som får mig att må bra!
Hoppas alla får en bra helg, peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback