9/10 2013 Oslo

Sitte rock försöker hitta träningsmotivation. Den är helt bortblåst!!
Har nu kommit så långt att jag satt på mig träningskläderna iaf. Dragit igång musiken, och hoppas att någon slags kick kommer snart! Måste träna, annars får jag panik och känner mig instängd. Kroppen fungerar inte och hjärnan kopplar bort allt som finns... Trött dygnet runt!

Jag måste ha ett mål med träningen för att känna mig motiverad. Och att sätta -10kg som mål är inte riktigt min grej. Jag vill träna för att må bra. För mår jag bra, då är jag skitsnygg även om jag väger 100kg eller 50 kg!
Men samtidigt vill jag ha något mätbart. Och något realistiskt.
Hittar liksom inte fram till något bra mål. Har dock kommit på i mina drömmarsvärld att jag ska övervinna min smärta i benen och kunna springa maraton innan jag fyller 30. Alltså inom 10 år. Idag kan jag springa 20 minuter, innan det bara tar tvärstopp! Så det är ju liksom ett väldigt långsiktigt mål, som är väldigt orealistiskt i dagens läge.

Äsch, nu skiter jag i det här. Drar på mig dojjorna och springer tills jag grinar av smärta. Det är jag ganska bra på!

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback