26/6 2013 Oslo

Ledig idag! Sov länge, eller rättare sagt; jag gjorde en miss igen. Jag skulle ta en pn efter jobbet igår. Somnade och sov som en stock i 18h. Vet i te vad det är med mig?! Sover hur länge som helst, om jag inte ställer klockan.
Jaja, slut tjatat om det!

Nu sitter jag iaf på bussen påväg till Ikea. Ska köpa lite saker som jag MÅSTE ha i mitt rum, om jag ska få plats med alla mina saker... Alltså förvaringskådor och dylikt.

En fågel kom även och viskade i mitt öra att vi ska få tillbaka dom norska skattepengarna idag. Så när jag kommer hem så ska jag checka kontot, om det ramlat in en krona eller två!! 😊

Måste även slänga upp en bild på min goda frukost idag!

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback