7/6 2013 Oslo

Dagen igår var lite speciell. Började med dödsfall. Sen hade jag två möten och lite andra saker att göra på jobbet. Efter ca 8h var jag och Linda så trötta att vi tog bussen ner till stan och svepte en kopp kaffe!! Sen åkte jag hem och sov i två timmar. Innan jag fick tvinga mig upp en stund. Kroppen vägde ton och huvudet kändes som om det skulle sprängas!
Åkte en tur till svenska godisaffären, för att köpa Loka. Sen tillbaka hem för att hänga i soffan i en timme. Avrundade kvällen med en springtur. Och det var den enda ljusglimten i mitt liv i går. Orkade springa mer än 20 min i streck. Och det är det mesta jag klarat av, på många år!!
Men så kom bakslaget när jag kom hem. Skulle läsa nyheterna i telefon, och det visar sig att jag sprungit förbi platsen till en brottsplats bara minuterna efter att polisen fått larmet.
Ovetande som jag var, så bara sprang jag vidare och var glad för min prestation.

Idag ska jag försöka vara lite effektiv. Ska ut och fika med en Christer vid 2 tiden. Och sen ska jag även: tvätta, packa upp alla kläder (som fortfarande ligger kvar i väskor efter flytten...) packa till hemresan på söndag osv osv!

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback