9/6 2013 Oslo-Karlstad

Sitter äntligen på tåget på väg hem till Värmland. Första anhalten blir Karlstad, där min fina vän Josefine kommer och hämtar mig. Sen bär det av hem till Hagfors. Där jag nyss fick reda på att det planeras för en tacokväll.
Sen planerar jag en tidig kväll, innan vi åker till Ullared och gekås imorgon!!
Känner på mig att det här kan bli en kanon vecka!!
Måndag: Ullared
Tisdag: Ullared
Onsdag: studentrevy
Torsdag: sandras urspring i Karlstad
Fredag: urspring i Hagfors
Lördag: slappa av, njuta av livet!
Söndag: åka hem till Oslo

Alltså en vecka bara fylld av roligheter! Försöka klämma in en träning eller två också kanske. Får väl se hur det går med det...

Nej, om man kanske skulle återgå till att höra ingenting igen kanske. Bara två timmar kvar tills jag får dela ut bamsekramar iaf!! Gleder meg!! ❤

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback