14/5 2013 Oslo

Hej hopp!
Sedan jag skrev sist så har jag vart hemma i Hagfors två gånger!! Hur härligt som helst. Första helgen spenderades med kompisar och helgen efter spenderades med familjen och Lovisa, Hampus, Anna och Tomas från Gävle.
Och nu väntar/längtar jag tills bästa helg, då det bär av till Stockholm och Bon Jovi med familjen! Bara vara vi fyra tillsammans. Mysa. Umgås. Äta gott. Dricka gott. Sova under samma tak.
Kanske kanske hinner jag träffa min älskade bror Oscar också, när vi ändå befinner oss i samma stad.

Önskade också att någon bara kunde ge mig en lägenhet också. Eller iaf ge mig en bra deal på en lägenhet. Kan även tänka mig ett kollektiv, men då krävs det ett stort rum på över 20 kvm. Så kom igen nu, ge mig ett fint hem! Orkar inte med flera sömnlösa nätter!!

Nej nu ska jag titta på esc semifinal 1. Och hoppas på att få sova någon timme i natt iaf.

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback