28/5 2013 Oslo

Spenderade hela helgen i Stockholm med familjen. Helt underbart att bara få umgås och vara tillsammans, bara vi fyra! Saknade dock den minste mannen i familjen, Mikko.
Resan började tidigt på fredag. Tog nämligen tåget från Oslo vid 7 tiden. Efter 6h på tåget och sen några minuter var jag framme på Trädgårdsgatan och lägenheten. Slog ner rumpan i soffan i ca 5 min, innan vi åkte till kungshallen för att äta massa god mat!
Sen bar det av till en liten uteservering för att ta en öl/cider, innan vi skulle till stadion och Bon Jovi!!
Lördagen spenderades på stan. Massa massa mat! Först asiatisk buffé och senare på kvällen var vi på en superfin italiensk restaurang på söder.
Och sen på söndagen var det bara morsdags-frukost som stod på schemat. Så jag gick upp på morgonen och fixad ihop lite frukost. Sen gick jag och väckte min älskade mamma, och pappa, och sa att det var sax att gå upp!
Efter frukosten började packandet och städningen innan jag vinkade av familjen.
Hann även med en tur in till stan och ta en fika med Kristin, innan tåget gick tillbaka hem till Oslo!
Det var helt enkelt en mycket bra helg, med massa mat!!!

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback