3/4 2014 Oslo

Hej hopp, nu vad det längesen sist. 
Jag har hunnit vara i Thailand i 2 veckor, tillsammans med familjen. UNDERBART! 
Sen har jag hunnit med en liten liten tur till Sverige. Vart ute och ätit. Vart ute på kaffe och fika. Promenader i vårsolen. Jobbat. åkt massa buss och trikk. Tränat. Ätit. Sovit. Och gå på toaletten (och ja, vi flickor/kvinnor går också på toaletten.)
Ja, egentligen allt som hör till min vardag. 
 
Jag älslar mitt liv här i Oslo. Jag är omringad av massa fina människor, varje dag. 
Så klart så saknar jag Hagfors ibland. Jag saknar att ha familjen och vännerna nära mig. Men man lär sig. Man kan ringa till varandra. 
Hoppas alla får en fin torsdag! 
 
 
Peace! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback