16/2 2014 Oslo

Hej hopp! 
Nu var det väldigt länge sedan jag skrev något här. Så jag tänkte slänga in några rader nu.
Ja, låt oss tänka nu. Vad har hänt sen sist? Ganska mycket tror jag! 
I januari rullade väl allt på som vanligt. Jobbade, tränade, åt och sov. Men så kom februari. Då jag åkte hem till Sverige i nästan en hel vecka. För att det var svenska rallyt och en bra anledning till att åka hem och träffa familj och vänner. Påväg tillbaka till Oslo, efter besöket hemma i skogen, blev inte som planerat!! Jag skulle ta tåget Karlstad-oslo, som i vanliga fall tar 3h. MEN den här gången gick täget sönder när vi var i Arvika. Alltså när vi bara hade åkt i 40 minuter... Så där fick vi sitta och vänta på bussar, som skulle köra oss vidare från Arvika-Oslo. Så istället för en resa på 3h, så tog det 7.5h!! En min otur tar inte slit där. Jag har även hunnit legat deckad i 3 dagar i någon form av vinterkräksjukan. Men nu är jag på bättringsvägen och hoppas att jag får jobba några dagar till veckan. 
Och på fredag så åker jag till Thailand!!! 
Hoppas februari slutar bättre än den började :-))

Peace! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback